torsdag 27 december 2012

Pepparkaksbak på självaste julafton














































Att jag har en dotter med en oerhört stor skopa humor i visste jag sedan tidigare. Så egentligen borde jag inte bli förvånad över att ett pepparkaksbak på självaste julafton spexades bort. Eller i alla fall framför kameran. När den stängdes av försvann tjejen fortare än illa kvickt och maken, nä, han var visst inte så värst intresserad han heller när dottern försvann. Så gissa vem som fick baka ut de små bruna kakorna..

Hej svejs förresten, hoppas ni haft en alldeles underbar jul och att nyåret blir likaså. Vi var alldeles allena, egentligen vankades det besök på juldagen men det blev det inget av pga sjukdom tyvärr.

I detta hus är det dessvärre jobb i mellandagarna som gäller, lite sotis på alla er som spenderar en lång ledighet tillsammans med era familjer men tre dagar till i nyår får vi ihop i alla fall och ska mysa alla 3 igen!

Mia

5 kommentarer:

Marita sa...

Otroligt charmiga bilder på en supersöt liten tjej...jaja, maken ser också trevlig ut! Bäst att tillägga så han inte blir stött!! fniss!
Ha en underbar dag! Kram, Marita

Vardagstugg sa...

Härliga bilder!

God fortsättning!

Photo by Maria sa...

Härliga bakningsbilder.. Hon är en liten linslus söta Filippa =)

Ha nu en fin fortsatt torsdagskväll..

Kram Mia

Anne sa...

Supersöt tös ni har..!! Jag var alldeles allena på julafton och passade oxå på att baka, visserligen limpor och kanelbullar men, men... Maken ingår i den delen av världens befolkning som har snöjour nä,ligen och som bekant så började det ju att snöa natten till julafton... Han åkte kl.01 och kom hem vis 18tiden på julaftons kväll. Eftersom jag bor ungefär som Stinas Butik så är det kanske inte svårt att räkna ut att jag var insnöad ända tills maken kom hem med traktorn och plogade vår väg..:)

Hoppas julen varit till belåtenhet och jag passar på att önska er Gott Nytt År.

Kram Anne

obat kanker payudara sa...

nice share,,, may i share your post?
keep posting and happy bloging!!