torsdag 20 december 2012

Paketinslagning [torsdagstema - Inspirationsfabriken]


Det här med att slå in presenter och julklappar är ju egentligen nåt som jag tycker är jätteroligt. I korgen med papper är rullarna måååånga och antalet snören är också mååånga. Och inte behöva välja det där billiga pappret jag slitit åt mig i affären i all hast bara för att det var så billigt (varför gör man så?). Men finare papper har jag ju faktiskt ändå och så många kronor mer behöver de inte kosta. Så paketen kan ju faktiskt bli riktigt vackra om man bara la manken och tiden. Tyvärr falerar det på det sistnämnda ibland vilket ju faktiskt är synd. Noterar till mig själv att jag banne mig ska bli bättre på det - lite mer tid, möda, besvär och omtanke. Och köpa bara fina papper hädanefter. För visst ska det ligga lite omtanke i ett inslaget paket - till någon du håller kär?

♥ Mia





4 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Visst är det väl roligt med lite egna idéer och lite extra tid till paketen. Men dom kan bli fina med billigt papper också....:)
Önskar dig en underbara julhelg.
Kram
AC

Hus Inspiration Inredning sa...

Det blir nog fint med dyrt eller billigt papper, det viktigaste är nog vad som är i dom:)

Så mycket härlig inspiration på Fabriken idag!

Ha en mysig kväll!

Kram

Frida Sofia sa...

Jag köpte gamla notblad på loppis idag som jag ska göra presentpåsar av till jul :-)

obat kanker payudara sa...

nice share,,, may i share your post?
keep posting and happy bloging!!