onsdag 19 december 2012

Julkök





















































































Bilder med tillstånd från tidningen Lantliv. Ur nummer: 14/12. Av Anna Truelsen Foto Carina Olander

Å, ytterligare ett kök som det står M I A på! Gillar takhöjden och att man utnyttjat höjden maximalt.

Sicken tur att man kan ta del av så mycket inspirationsbilder på nätet innan vi köper vårt hus och ska göra om ett kommande kök. Det gör det ju så mycket enklare eller hur? Och en sådan där tunna i zink vill jag nog ha till vår julgran nästkommande år (man kan ju varva) även om jag hittade en underbar vit på Ica Maxi av alla ställen. Vänta så ska ni få se!

Detta kök och matrum tillhör bloggerskan Pernilla vars blogg är en av mina favoriter, Villa Någorlunda!

♥ Mia

9 kommentarer:

tricajus sa...

thanks for your informations!!
keep posting and happy blogging!

Nilla sa...

Verkligen ett härligt kök!

Frida Sofia sa...

Jag är också på jakt efter en zinktunna eller hink till vår gran! Hittade hit till din blogg igen efter att den försvunnit från mina favoriter med den gamla datorn! Mysigt att vara tillbaka :-)

Lantligt i Smultronbacken sa...

Åhh, vilken otroligt fin bild den översta va. Jag fastnade direkt och så söt liten tjej

Kram Teres

Anonym sa...

Jättefint kök! Ett tips, köper ni hus och skall renovera köket så gör det, om möjligt, innan ni flyttar in! Vi renoverar vårt kök nu och även om det förhoppningsvis blir bra så är det helt kaotiskt och det är inte jätteroligt att bo på en byggarbetsplats. Kram Linda

Photo by Maria sa...

Ett snyggt kök!! Massor av inspiration får man på nätet, enda nackdelen är att jag ändrar mig hela tiden om hur jag vill ha det.. Ha ha..

Kram Mia

Johanna / Fru form o fix sa...

Fina bilder! Och tack för länktips till en blogg jag inte läst.

Gabriella sa...

Tack!
Finfin inspiration! Bläddrade i kära Lantliv igår innan jag skulle lägga mig och tittade på det här reportaget. Underbart!=)
Kram

Hem och Lycka sa...

Anonym - Linda - bra tips, tusen tack! Lycka till med er renovering! kram Mia