tisdag 4 december 2012

Julenötter och Rocky Road


I helgen fick jag världens ryck och gjorde både biscotti och julgodis. Sånt jag inte ska äta egentligen..

Hursomhelst tycker jag att det hör till att unna sig lite i advents- och juletider, med måtta förstås! Rocky Road har jag inte gjort på ett par år tror jag men min man älskar den och jag likaså. Jag brukar dock skippa pistagenötterna. Tyvärr hade hela grannskapet länsat affären på vita mashmallows men visst funkar det även med färgade? Liten färgklick blev det!

Tyvärr verkar jag inte tåla julenötterna, om det är en släng av allergi som valt att stanna får tiden utvisa. Har känt av det tidigare och tycker det är riktigt trist, hade varit perfekt att dryga ut julgodiset med!

♥ Mia

1 kommentar:

Hildas hem - Sofia sa...

Åh guuud så gott det ser ut. När man är lite småhungrig, som jag är, är det outhärligt att se sådana bilder ;)

Jag såg att du finns på Instagram. har själv precis hoppat på det tåget, så jag tar och letar upp dig där :)

Jag önskar dig en härlig vinterdag!
Kram Sofia