söndag 2 december 2012

Det första ljuset vi tända.. [Söndagsbilden]












































Nä, det blev ingen ängelljusstake i Filippas rum till advent och jul. När jag bläddrade vidare och råkade komma till en tomte i trä sa Filippa uuuuuuh och pekade. Uuuuuh! Och vem kan motstå ett ååå? Nä, inte jag i alla fall. Så en tomte blev det och det har uuuuhats en hel del sedan den kom hem och kom upp.

Så vi är nöjda både jag och fröken! För visst är den fin, gammaldags utseende och känns gedigen trots att den är sprillans ny.

Fin första advent!

♥ Mia

4 kommentarer:

Hanna sa...

fint.
Kram
Hanna

Hus Inspiration Inredning sa...

Fint!!

Jag har läst på många bloggar att många vill komma igång med träningen och även jag behöver en rolig utmaning för att peppa mig själv att fortsätta träna. Jag kände att jag gärna vill dra igång något konkret och skulle jag lyckas peppa några av er också så är det en klar bonus. Så häng gärna på.
Nu börjar 5 veckors utmaning! Titta in på min blogg om du vill vara med:)

Kram

Cattis sa...

Låter underbart!

Kjamis Cattis

Marta sa...

riktigt fina bilder!