torsdag 6 december 2012

Adventstid [Torsdagstemat Advent]

 

Förra året såg andra advent ut såhär och med en gång ser jag att jag visst gjorde Rocky Road även förra året. Där ser man!

Hursomhelst ser det ungefär likadant ut i år förutom ett år äldre Filippa. Blev lite tagen och rörd av den lilla tjejen i bakgrunden, inte klokt vad de små växer! 

Jag älskar adventsljusstaken från Ylva Skarp, utelämnade först de röda banden men tror de får knytas om ljusen i år också. Lite rött får det gärna vara!

Mia

5 kommentarer:

Johanna / Fru form o fix sa...

Om det är en pyjamas hon har på sig där i bakgrunden så har vi nog lika till vår lilla tjej. Jag tycker att det var fint med rosetterna.

Lantligt i Smultronbacken sa...

Mysigt. Ja, den är verkligen jättefin Ylvas ljusstake. I sommar hoppas jag åka förbi henne i Dalarna igen och shoppa lite

Kram Teres

O meu pensamento viaja sa...

Lovely!
I love your blog.
Maybe you want we follow each other?
xoxo
Nina

Photo by Maria sa...

mmmmmm... Rocky road är så gott..

Ja de växer fort de små liven.. Mina är snart 21 och 19, vart tog tiden vägen??

Kram Mia

Eddie och barnen på Bristol Academy sa...

Ljusstaken var verkligen jättefin! Anna