måndag 5 november 2012

Ylva Skarps skolhus



















































Bilder med tillstånd av tidningen Lantliv, nr 13. Av Helena Skarp, foto Magdalena Björnsdotter.

Åå, jag blir helt sjuk av längtan efter eget hus när jag ser dessa juliga bilder från kalligrafen Ylva Skarps hem i Hjortnäs. Det gamla skolhuset blev helt underbart efter renoveringen och jag bara älskar naturfärgerna.

Ylvas hem finns just nu i senaste Lantliv! Och ni vet väl att ni kan köpa hennes fina grejer hos oss?

Och förresten - inreder ni julen vit, röd eller naturell? Här brukar den bli mest vit men med lite rött!

  Mia

4 kommentarer:

Johanna / Fru form o fix sa...

Fina, inspirerande bilder!

Pia Gustafsson sa...

Jag föll också för det köket.. Så fint. Härligt med en eld i köket. Här blir det mycket rött och grått. Lite guld eller silver.. Kraaam Pia

Anna sa...

Hon bor så fantastiskt fint! I love it!

Hos mig blir julen grön och vit i år tror jag bestämt!

Kramen!

HjärtatsVitaHem sa...

Så fint! :)

Kram Jenny