torsdag 1 november 2012

Vitt - FÄRGTEMA











































Färgval är temat för dagen i Inspirationsfabriken som jag är med i.

Åå vad jag känner mig tråkig när jag tänker färger. Vitt är ju min favorit! Det är väl egentligen inte ens en färg påpekar en del och har väl rätt. Men spelar det nån roll? Eller är det så tråkigt? För mig betyder favoritfärgen VIT  ljus, sol, pepp och skönhet.

Sicken tur att vi är olika ändå, visst hade det varit tråkigt om alla hade tyckt samma?

Vilken färg är din favorit?

 Mia


2 kommentarer:

Johanna / Fru form o fix sa...

Ja, det är ju tur att vi får göra precis som vi vill hemma. Vi har inte heller mycket färg, så mitt bidrag idag blev lite av en färgchock!

Anna sa...

Vitt är vackert och stilrent! Tycker det är fint med vita hem även om vi har det färgstarkt hemma!
Rött är fin favorit!