torsdag 29 november 2012

Vit jul







































Bilder med tillstånd från tidningen Lantliv. Av Kerstin Danielsson, foto Sofi Sykfont. 


Aaaah, får man ha det hur vackert som helst hemma? Så vanvettigt snyggt kök och jag blir sjuk av längtan efter ett lika vackert kök själv. Och ett hus att ha det i förstås.

Hursomhelst är köket mitt i prick i min smak och jag skulle hemskt gärna vilja få plats med en platsbyggd sittbänk, gärna med förvaring i. Förvaring - ja, ni känner mig väl vid det här laget - älskar att få till det med förvaringsutrymmen!

 Mia

4 kommentarer:

Johanna / Fru form o fix sa...

Ja, vilken rymd! Dubbla överskåp. Det är inte klokt vad lyxigt det skulle vara!

Photo by Maria sa...

Så snyggt.. Vill ju göra om lite i vårt kök och bl.a vita luckor alternativt gråa finns på önskelistan =)

Kram Mia

Gabriella sa...

Så tjusigt! Bläddrade i Lantliv igår innan jag somnade och påminde mig om dessa fina bilder=)

Victorias Provkök sa...

Jättefint kök, älskar golvet...
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se