tisdag 20 november 2012

Pallfunderingar





































Bild med tillstånd från Livet hemma

Såg att Ikea fått in en praktisk pall för barn. Något som vore bra för Filippa den dagen vi väljer att plocka bort sidan på hennes säng och hon ska ta sig i och ur själv. Vi är inte riktigt där ännu men det gäller att hänga med i svängarna, bra produkter har tyvärr en viss tendens att ta slut och inte inkomma igen eller hur?

Stadig, stabil och enkel att flytta. En ranglig pall i ett sånt ändamål är nog ingen bra idé. Någon som sett Trogen in real life? Finns dessvärre bara i rött men det funkar ju fint i ett tjejrum eller hur? Även i ett pojkrum såklart!

 Mia

4 kommentarer:

Kia sa...

Har inte sett den men den såg fin ut. Rött är snyggt till både tjejer och killar. : )

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Anna sa...

Finfin tycker jag och rött är ju en härlig färg!

Tyvärr har jag inte sett den live och kan inte ge dig några tips!

Anna sa...

Finfin tycker jag och rött är ju en härlig färg!

Tyvärr har jag inte sett den live och kan inte ge dig några tips!

Melody Shih tzu sa...

Tack för tipset! Den där ska jag titta efter.
Bra både till barnbarnen och till en liten
hundvalp här som inte tar sig varken upp eller ner ur mattes säng!
Melodys matte