onsdag 28 november 2012

Porslin











































Medan de flesta andra bloggare pyntar till advent känner jag mig rätt ensam om att dra lite till på det. Eller är det fler? Det har förvisso kommit upp en julbock utanför dörren, mest för att den kom hit sist med svärisarna och den inte får plats i förrådet, och en liten gran i Filippas rum. Den sistnämnda ville jag provdekorera men unga fröken protesterade högljutt när jag hade tänkt ställa in den i förrådet igen så ok, advent fick komma lite tidigare i år. I alla fall till barnkammaren.

Tipsar om den urfina skärbrädan/brickan i vitt porslin (längst fram med handtag) som finns på Granit - 39 pix och alldeles alldeles underbar. Pricken över iet i min lilla samling!

 Mia

2 kommentarer:

Lantligt i Smultronbacken sa...

Här hemma är det full jul och jag önskar att jag kunde hålla lite mer på det MEN jag vill njuta före julen och slänga ut den direkt efter nyår.

Kram Teres

Gabriella sa...

Jag är inte alls mycket för julpynt, känns som om jag också är ensam hihi. Men till helgen blir det lite iaf=)