fredag 16 november 2012

Lekmer.se





























Bildkollage med bilder med tillstånd från Lekmer.se

Har ni handlat alla julklappar än? Det har jag, nästan, bara nåt enstaka kvar. Skönt! Nästa helg är det nämligen bara en månad kvar till julafton!

Bäst för mig tycker jag, som har en dotter som inte alls gillar att titta i affärer, är att handla på nätet. Hittar jag då en butik med stort sortiment är ju det desto bättre. Lekmer.se har till och med kläder! Espirit, Ej Sikke Lej, Geggamoja - ja listan är lång och därför hittade jag både det ena och det andra som skulle passa unga fröken här hemma. Koftan är ju underbar!

Just nu går Astrid Lindgrens sagor hem stort så böcker och figurer från hennes värld står förhoppningsvis högt i kurs!

Vi får väl se vad tomten kommer med...

Detta inlägg görs i samarbete med Lekmer.se

 Mia


5 kommentarer:

Johanna / Fru form o fix sa...

Jag handlar också mest på nätet, det är riktigt smidigt. Så smidigt har det visat sig, att man liksom glömmer vad som redan kommit hem och vips är det många fler julklappar än vad som var tänkt från början ;-)
Trevlig helg!

Hus Nr.5 sa...

Ja nätet är bra. Där handlar jag det mesta till mig själv.
Men leksaker köper jag på Gekås. :) har köpt nästan alla Bellas julklappar där. Men så har ju jag bara 3 mil dit ;)

Kram Verra

Lantligt i Smultronbacken sa...

Jag håller helt med, underbart med webbutiker och man kan sitta i lugn och ro och fundera sig fram. Inte svettigt i affären, stressigt eller mycket folk. Njuta i soffan med en kopp kaffe och bara surfa runt är MYCKET bättre.

Här är det Astrid Lindgren här hemma med. Fyndade Pippihus och alla gubbar samt utklädnadskläderna på Ullared i sommar som ska slås in.

Kram Teres

Hanna sa...

fina kläder.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Hemmet i Vitt sa...

beställde det mesta via nättet i förgår.. Har 3 klappar kvar som jag måste ner på stan och köpa :) Sen är allt klart! Så härligt.

Hoppas ni får en underbar lördag!