fredag 23 november 2012

Glöggen heter Blossa..











































Jag fick äran att testa Blossas nytillskott - Blossa Alkoholfri Glögg. Det passar mig jättebra, jag har svårt för glögg med alkohol i, vet inte varför men jag gillar det inte helt enkelt.

Nykomlingen baseras på ett fylligt rött vin som gör att man verkligen känner vinkaraktären trots att alkoholen har avlägsnats. Blandningen med druvjuice, socker och Blossas kryddblandning får mig att ge tummen upp - mycket god, helt i min smak och är precis som glögg ska smaka enligt mig!

 Mia


5 kommentarer:

Farmor Agge sa...

Jag provade den glöggen i onsdag och ja den var riktigt god.:)
Perfekt ifall barnen oxå vill ha..:)Ha en skön helg!Kramiz..:)

Anonym sa...

Gillar den också. Så mycket fint ni har i butiken!

Mvh Janni

Hanna sa...

Ville bara titta in och önska en fin helg.
kram
Hanna

Hus Nr.5 sa...

Den verkar god :) jag gillar egentligen inte heller dom med alkohol. Blir så stickigt i näsan. Ler :P

Ha en skön kväll!


Kram verra

anettan sa...

Jag gillar inte heller glögg med alkohol i men "saftaglögg" är så gott. Ha en bra dag. Kram Anette