söndag 11 november 2012

Fars dag











































Tack för era rara kryapåmig-hälsningar!

Tror inte jag haft en så lång bloggpaus på riktigt, riktigt länge. Men det behövdes, fy så dåligt jag mått. En titthålsoperation är allt annat än en baggis och jag har ett bra tag till innan jag är som vanligt igen. Tre hål i magen och fullproppad med medikamenter om inte annat. Så att makens, sedan långt tillbaka, inplanerade semester nästa vecka, är perfekt tajmad är bara toppen! I natt har jag kunnat ligga ned och sova, kändes underbart efter att ha suttit och sovit i tre nätter.

Fars dag, ytterligare en lugn dag här hemma. Grattis till alla pappor!

Tävlingen om julstrumpan vanns av Helene med sitt julminne;

Jag har varit den som avskytt julen, tills jag blev förälder själv och kan ändra på allt jag upplevt. Att äntligen göra julen till min och familjens, det är underbart. Så förra julen var min bästa jul, då vi var en liten familj jag och min sambo och vår son Zackarias. Jag längtar med hela mitt hjärta efter julen och började redan köpa klappar i augusti. Nu är tiden min. 

Grattis! Du har fått mail! Tack till Nyblom & Kollén som sponsrade med julstrumpan och tack till alla som tävlade och delade av sig med sina fina julminnen!

 Mia



2 kommentarer:

Johanna / Fru form o fix sa...

Fin bild!

Jenny sa...

Hej
Vilken fin blogg du har :-)

Usch för gallstensoperation :-( jag gjorde min vid den här tiden för ett år sedan, tog ett bra tag innan jag kände mig helt okej igen, men när det väl blev bättre gick det fort, hoppas det är lite tröst till dig som är mitt uppe i det.

Kram till dig och hoppas du har en fin måndag!
/Jenny