tisdag 6 november 2012

Ekollon + operation












































I min ljusstake ligger det ekollon och minner om att det fortfarande är höst. Och det är väl inte så svårt att se det här i Göteborg? Regn regn, lite sol och regn regn. Och blåst.

Hoppas på en vit jul, vad tror ni - får vi det?

Nu kommer jag kanske vara lite frånvarande de närmaste dagarna, imorgon ska jag äntligen opereras för min gallsten. Gissa om jag är glad att få bort eländet men rätt så nervös..

På återseende om ett litet tag, förhoppningsvis inte så länge!

 Mia

15 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Går säkert bra med op:n =)

Ta det lugnt sedan ett tag.. Krya på dig efter op och sköt om dig..

Kram Mia

Lantligt i Smultronbacken sa...

Jag hoppas verkligen att det blir en vit jul. Tänk om man vaknade på julaftonsmorgonen och det dalar ner stora vit flingor. Kallt får det gärna också vara.

Lycka till imorgon med operationen, tänk så bra du kommer att få det efteråt.

Kram Teres

PIAZZAN sa...

Vad skönt att du ska bli opererad...*ler...och det där ergent ...ja det får man leva med här i Göteborg....

Kram från en annan del av Göteborg

Pernilla

Milla sa...

Hoppas operationen gått bra för dig Mia så du får slippa eländesonda!
kram Milla

Johanna / Fru form o fix sa...

Fin ljusstake! Hoppas operationen går bra.

Vardagstugg sa...

Lycka till med operationen! =) Ta hand om dig och unna dig vila.

/Annelie

vitadrömmarobusigabarn sa...

Ljuvliga bilder
Kram Tina!

StrandviksVillan sa...

Lycka till med operationen! Det går säkert riktigt bra.
Sköt om dig nu!
kram, Ann-Christine

Cattis sa...

Hoppas din operation har gått bra!
Söt liten ljuslykta...

Har länkat till din sida om din butik och dina fina tvålpumpar!! :)

Kjamis Cattis

Hus Nr.5 sa...

Ja en vit jul hoppas vi på här nere! :) Är såå trött på regnet.

Lycka till med operationen.

Kram Verra

Frida sa...

Hej!

Hoppas operationen gick bra, har själv problem med gallsten, har dock inte kunnat bestämma mig om jag ska operera mig eller inte. Hur bestämde du dig? Har du haft anfall ofta?

Mvh Frida

Ps. Du har en mycket fin blogg :)

Johanna Stålros sa...

Åhh vännen, hoppas det gått bra! Kram

Anonym sa...

Operationen kommer säkert att gå bra! Jag gjorde min gallstensoperation för nio år sedan och Gud vad skönt det var att få det gjort!!! Hade ett liknande anfall direkt efter, men sedan dess aldrig igen! För gallstensanfall är inget kul allt, gör jäääätteont :(

Hem och Lycka sa...

Frida - om du har besvär ofta skulle jag nog ta operationen om jag vore du. Det finns ju ingen anledning till att pinas i onödan.. I mitt fall var det nite mycket att fundera över, jag har haft anfall varje dag senaste tiden. Jag hade gallsten och haft inflammation så det hade växt ihop i blåsan. Tyvärr har jag fortfarande ont vilket jag hoppas ska gå över snart. Hoppas inte att jag måste in igen utan att det ör tomt i gångarna. Lycka till! Tack för berömmet! Skriv gärna igen hur det gick för dig om du vill! Kram Mia

Hem och Lycka sa...

Anonym- å vad skönt det låter, hoppas att mitt onda också går över, har tyvärr ff ont men hoppas att det ger sig. Skönt att du fick bort ditt onda! Kram Mia