onsdag 24 oktober 2012

Tjusiga badrum





































Bild med tillstånd från Ikea Livet hemma

Jag gillar när det finns själ, tanke och hjärta bakom varenda pinal. Att inte skaffa något bara för att utan för att man tycker om. Vad det än gäller. Varför ska man ha bråttom? Tid finns ju alltid, eller hur?

Från schackrutigt golv till mörkt målade väggar (även om jag hade valt ljusa), till gammaldags badkar, vackra fönster och snygga badrumsmöbler (som gärna får flytta in hos mig). Kristallampa i taket. Lite oväntat men varför inte?

 Mia

6 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Fin inspiration, gillade golvet:)

Hoppas du mår lite bättre!

Kram

my white mess sa...

Nice!

mitt liv som jag sa...

Snyggt badrum!
Ha en bra kväll! Kram Jennifer

Jessica sa...

ÄLSKAR rutiga golv!

Anne sa...

visst är det snyggt med kristallampa i taket..!! Vi har för lågt i taket annars skulle jag ha det.

Ha en bra kväll.

Kram Anne

Victoria sa...

Vad fint:)
Kram från victoria på www.victoriasprovkök.se