onsdag 17 oktober 2012

This is ME













































































Usch, haft värsta gallstensanfallet hittills i natt så idag är jag helt slut!

Nä, det här med att fota sig själv är definitivt inte min grej. För det första fotar jag hellre andra än mig själv, eller bli fotad. Och för det andra är jag glad om jag får med halva ansiktet på nån bild åtminstone. Inte lätt! Beundrar modebloggerskorna som gör det varje dag!

Men eftersom Martin och Filippa figurerar här emellanåt är det ju inte mer än fair än att jag också gör det. Emellanåt. Hu! Men vassego, gårdagens lite dassiga bilder på en dassig tjej, this is me! (Fast ni har ju sett mig förr..!)

 Mia


1 kommentar:

Anneli sa...

Usch ,vad jobbigt det låter med din mage, stackare.
Att det ska behöva ta sån tid innan du kan få hjälp.............

Inte behöver du tveka att visa dig på bloggen, du ser ung och glad ut och söt är du!

Kram Anneli