måndag 8 oktober 2012

Rynkeby juice







































Bilder med tillstånd från Rynkeby/Arla/Jung Relations

Jag fick äran att prova på två nya juicer från Rynkeby - Tropisk var den ena och Äpple Apelsin Mandarin var den andra. Jag har lite svårt för när juicer är såpass starka att det liksom känns i halsen utan föredrar om de är lite mildare. Och det var dessa, tummen upp bara för det! Att de dessutom består av 100 % frukt och inget annat är ju inte bara bra, det är ju toppen! Ett stort plus är att förpackningarna är rejält stora, rymmer 1,75 l vilket är bra eftersom maken brukar dricka upp en förpackning innan jag har hunnit smaka..

Min favorit var Äpple Apelsin Mandarin, mild i smaken och alldeles underbar. Tropisk också god, mycket god den också men favvisen är alltså den förstnämnda. Vilket unga fröken Wallgren också tyckte, hon bet sig fast i glaset..


♥ Mia

2 kommentarer:

Malin sa...

Nydelig blogg jeg fant;)
Jeg følger deg!

Klemmer fra Malin

Hem och Harmoni Marie sa...

Hej Mia,
Hoppas du känner dig bättre, håller tummarna för att du får en tid snart så du får ordning på allt. Usch för att ha ont.

Jo, jag skulle svarat dig för längesen ang stolarna. Jag vet att du frågade om det var Tolix. Det är det inte utan jag köpte kopior från Reforma Sthlm.
Lite bättre pris men ack.... en erfarenhet rikare. Jag kommer inte handla av dem igen..
Bara strul och urusel service.
Beställde stolarna i början på juli och då hette det 1-3 veckor leverans... jag höll på att maila hela sommaren för det kom inga stolar. Ibland fick jag svar att de snart skulle komma, ibland var det fel hos leverantören och ibland var det någon sjuk på deras lager. Suck.
Och när väl stolarna kom i september så fick jag fel stolar. Inte alls de jag beställde. :(
När jag påtalade det blev jag erbjuden att skicka tillbaka eller få 10%.
Jag tog 10% men det tog över en månad och många mail innan pengarna kom...
Så tyvärr, inget mer Reforma för mig.

Lång utläggning blev det visst... sorry. Behövde kanske skriva av mig lite :)

Ha en fin kväll!
Kram Marie
PS. Såg allt Solsidan igår, bra som allltid!