torsdag 11 oktober 2012

Erbjudande på KRONANs nya vagn Duo S



Bild med tillstånd från Kronan

Jag är så tacksam att ni väljer att titta in hos mig och min lilla blogg och ibland vill jag kunna ge lite grann tillbaka. Idag är en sådan dag! Jag är glad att kunna ge er fina läsare ett erbjudande från Kronan - ni vet, de underbara barnvagnarna som är såå snygga!

Nu har Kronan lanserat sin nya ligg- och sittvagn Duo S, visst är den snygg? För första gången på länge har de släppt en vagn med svängbara framhjul (rekommenderas, det har vi på vår vagn!) och visas på mässan UnderBaraBarn på Stockholmsmässan 12-14 oktober. Kronans vagnar är den enda barnvagnstillverkaren som får sina vagnar P-certifierade från Sveriges Tekniska Forskningsinstitut.

Duo S finns i sex färger (svart, grå, grön, röd, blå och turkos) och kostar 7490 kr. De nya färgerna för säsongen är blå och turkos.

Nu till erbjudandet - om ni, som är i väntande tider, vill slå till på en Duo S erbjuder Kronan i samarbete med Hem och Lycka 5 % rabatt. Rabattkoden är duo-s-vip och gäller till och med 19 oktober. Beställer gör ni här.

 Mia


1 kommentar:

Vardagstugg sa...

Vilken snygg färg på vagnen!

Trevlig helg!

Annelie