torsdag 27 september 2012

Torsdagstema - BELYSNING






Veckans torsdagstema i Inspirationsfabriken är belysning och jag väljer att visa upp de belysningskällor här hemma som är mig mest kära. Mina ljushjärtan från Westergaard & Kovacs! Mest dyra också, jag sparade läääänge till dessa två. En i sovrummet och en i vardagsrummet. Men det var det värt, jag sparar hellre längre till nåt dyrt och får vänta ett tag tills jag har råd. De står uppe året om och kommer nog hänga med livet ut!

Numera stoltserar det lite annat här och där som ni kanske ser. Lite stekt ägg, en kastrull och en stekspade. Filippa lägger och stoppar grejer lite här och där, jag hittar saker i mina tofflor varje dag. Men så blir dagarna lite mer spännande så också!

 Mia



6 kommentarer:

Photo by Maria sa...

De ljusstakarna är mycket snygga och kan absolut vara uppe året runt..
Filippas inredningsstil är ju lite udda men kanske blir mode sedan ;)

Ha en fin dag..

Kram Mia

Beas sa...

Åhhh...vad jag gillar att du inte "städat" undan Filippas touch innan fotograferingen. Fram för mer sånt i bloggvärlden.

När jag tittar upp här så ser jag att en liten legofigur håller på att "bergsklättra" på min Sturehofkruka med Mårbackan i.

Det är ÄKTA inredning det. :-D

Hus Nr.5 sa...

Dom ljusstakarna är jättefina! :) Förstår att du är nöjd!

Ha en fin dag!

Kram Verra

Hus Nr.5 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lantligt i Smultronbacken sa...

Mmm, de är så snygga de där ljusstakarna MEN dyra. Sneglar på dem jämt:)
Hihi, hittade ett likadant ägg i min jackfick när jag skulle betala häromdagen. Skrattade gott och kilade ner det i fickan igen. De är roliga de små liven

Kram Teres

Annas skattkammare sa...

Jättefina är de!! Jag känner igen det där, att stoppa saker på spännande ställen är en favvosyssla för liten fröken här med. :)
Kram Anna