lördag 1 september 2012

Lite färg dör man inte av




































Bild med tillstånd från Alvhems mäkleri.


Varför är man så rädd för färger egentligen? De är ju inte farliga! Jag älskar vitt, brunt, svart, blått och beige såpass att jag helst inte tar in nåt annat men måste ju erkänna att de fått till det jättefint i detta rum. Vackra blå dörrar, säkert originalfärgen, vita väggar men små färgklickar i soffan och stolen. Och så fönstret!

Jag skulle (som vanligt) inte vilja ha det hemma, för mycket färg (haha!) men jättefint hos någon annan, som i det här fallet hos Tant Johanna! Och skåpet (gammalt läkarskåp?) är ju urvackert!

 Mia

6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Blev full i skratt nu när jag ser att du oxå gör ett inlägg om hennes fina lägenhet idag;) blev så kär i dessa pardörrar igår, så jag var tvungen att blogga om dem idag;) Ha en fin dag. Kram Johanna

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla läckra dörrar!Ja man vill ändå ha vitt ,men kul med färg på kuddar och dukar.Önskar dej en skön och härlig lördag.Kramar Rita ♥

mali-mo sa...

Kjempefint,og de dørene var jo nydelige!

Ønsker deg en superfin helg!

Vardagstugg sa...

Superfint! Här hemma strävar jag efter lite mer färg, det är svårt att få till det på ett snyggt sätt kan jag tycka, så det tar lite tid ;-)

Trevlig helg!

Annelie

Anna sa...

Hej!
Härliga bilder! Jag gillar färg i inredningen och har nog ett ganska färgstarkt hem!

Kramen!

My home and lifestyle sa...

Jag är likadan - håller mig till vitt, grått, beige, svart etc. hemma. Tycker att det känns harmoniskt och är inget jag tröttnar på.
Men det kan verkligen vara fint med lite mer färgstarka miljöer, som här! Säger som andra kommentarer - dörrarna var ju jättevackra!

Ha en fortsatt skön kväll!

Kram