tisdag 4 september 2012

HM































Bilder med tillstånd från HM


Sött som socker och oerhört frestande är HM med otroligt sött till de små flickorna! Filippas mockasiner var alla för små så jag klickade hem dessa (sköna i vinter) och kängorna som liknar små UGGs (att matcha mammas med) fast i brunt.

Mössan, vantarna och koftan var ju ursöta de också men behövs egentligen inte hur fina de än är, får istället bli mina tips till er! Byxorna fick dock också följa med, tjejen växer ju så det knakar så det blev den sista kompletteringen inför hösten - nu ska hon nog kunna klara sig några månader!

Ett tips - anmäler du dig till nyhetsbrevet får du hela 25 % rabatt! Det nappade jag på och vips blev det hela genast mycket billigare!


♥ Mia

7 kommentarer:

my white mess sa...

Fint!
Kram Malin

Hus Nr.5 sa...

Jättemycket fint! :)
Jag shoppar alltid kläder till Bella från H&M.

Önskar er en riktigt fin dag!

Kram Verra

En liten bit kaka sa...

Så fint! Vi har köpt Pop för utelekar men den här mössan kan ju va söt bär man åker och handlar...fast nu får vi väl nästan gå och handla istället?! :)
Tightsen måste hon dock ha!
Kra

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Lustigt, precis dessa kläder har jag med beställt (+ liiite till) :-)

Ha en fin dag!

Vardagstugg sa...

Min lilla Elsa ska få den där mössan, såg den fanns i brunt också..har inte riktigt bestämt mig vilken färg det blir ännu =) Finns mycket fint!

Ha en bra dag /Annelie

vitapusselbitar sa...

Super sött, jag har tre små barn och det sista blev en liten tös!
HM har väldigt mycket fint till flickor, men även pojkar!
Ha en fin dag Kram elle

LIVSGLITTER sa...

Älskar dom där brallorna, min lill kille använder dom mest hela tiden ;)