fredag 17 augusti 2012

Utemöbler















Bilder med tillstånd från tidningen Drömhem och Trädgård. Rottingfåtölj från Helgbutiken, dagbädd från Bloomingville, bänk från KWA och rottingsoffa från Ilva. 


Om det är nån gång man ska handla så är det nu, som min mamma brukar säga och då menar hon att handla på rean. Och det är ju sant, är det nåt man behöver så ska man ju passa på!

Ramlade över massa vanvettigt fina trädgårdsmöbler, inte för att jag behöver men tråna och sukta kan man ju göra ändå. Förmodar att man mer än gärna kanske vill ha mer än en sittplats i en trädgård?

Dagbädden står det Mia på - åå, tänk er härliga sommardagar med ett glas iskallt nånting, en chokladbit och så en bra tidning...

♥ Mia

3 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Det var verkligen fina utemöbler. Ha en bra helg! Kram Jennifer

Fynda och Fixa sa...

Snygga möbler!


Å visst är det nu man ska passa på att fynda. Fast bara om man har plats för dem vill säga ;)

Skulle vilja ha ett stort maffigt bord liknade den vita träbänken du visar. Antar dock att det får bli ett hemmasnickrat projekt :)

Björn sa...

Jäklar vad lik fåtöljen är den som jag har hemma!

http://www.internetmobler.se/product.html/amerika-loungestol

Kram
/Björn