söndag 19 augusti 2012

MER









Å huu, hittade precis en död mus i trädgården! Vet att jag är urfjompig men har stor fobi för möss och råttor så gissa om jag flög in och skickade ut maken istället.. Ska vi bo på landet får vi nog ha en sisådär tio katter märker jag!

Från det till nåt helt annat - har ni sett den urpraktiska merhållaren som följer med när man köper Mer just nu? Vi fick leta i halva Göteborg innan vi kom över några men om ni vill ha en själv till era småttingar så rekommenderar jag att vara snabba, tror kampanjen går ut denna vecka.. Mycket praktisk! För vad tror ni själva händer när man ger en festis till en 1 1/2-åring som mer än gärna klämmer till..?

♥ Mia



2 kommentarer:

Hemmet i Vitt sa...

Haha :) Kunde inte göra annat än att skratta när jag läsde ditt härliga inlägg! Förstår precis vad du menar med att man inte bör ge sin 1 1/2 åring en festis.. Tänkte mig inte för tidigare idag när vi var på Busborgen så det blev festis överallt! :) Dom är för härliga och tack för tipset! Nu vet jag vad jag ska leta efter imorgon..

Kramar

mitt liv som jag sa...

Ja de där är praktiska men vi har tappat bort våra ås då kanske det blir till att leta i butikerna nu då :).
Förstår dig angående musen, hade gjort likadant! Kram Jennifer