torsdag 2 augusti 2012

Keramik






När jag fyllde år i april fick jag två kakelplattor av Martin, två hade jag sedan tidigare men fick då ytterligare ett par. Fint med fyra tycker jag det blev! Nu ska jag bara leta efter en ram till nedre delen för ytterligare ett bröllopskort av oss så är den klar sedan. Ja - är det skrytvägg så är det ju! ;-)

De har blivit liggande läääänge sedan dess men nu för lite grann sedan hämtade jag hammaren och spikade upp dem. Snett som vanligt när det är jag som är ute med hammaren men det är redan lite halvsnett på skrytväggen sedan jag tidigare bankat här så kisar man så märker man ingen skillnad! ;-) Får träna lite mer med hammaren innan husköpet, då ska det banne mig bli raka puckar istället!

♥ Mia


6 kommentarer:

Hanna sa...

Jätte fina keramik plattor.
kram
HAnna

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fin vägg .Blev kanonfint.Vart hittar man dom söta små kakelplattorna? Hur söta som helst.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

Lilla gårdshuset sa...

Åh så fint Mia! Kakelplattorna är ju hur fina som helst med dessa vackra ord på. Vill ha:)!

Kramis/Heléne

Johanna Stålros sa...

Men så underbara små kakelplattor, och så fint de passade där på din fina tavelvägg! Kram

Wickans Wäxthus sa...

Vad fint! :-)

Kram Wickan

Spets och Silver sa...

Underbara små kakelplattor. Var hittar men dem? Har aldrig sett sådana tidigare.

Kram
Nette