torsdag 23 augusti 2012

Bruka
























Bilder med tillstånd från Bruka


Jag har många favoritmärken bland inredningsföretagen, en del ser ni förstås i butiken!

En storfavvis är Bruka som gör vanvettigt fina möbler och inredningsdetaljer. Inredningsdetaljer från Bruka har jag en del men jag hoppas en dag både äga några möbler samt kanske rent utav ha dem i gårdsbutiken som jag förhoppningsvis kommer öppna snart. Drömmar är ju faktiskt till att förverkligas eller hur?

Har ni några inredningsfavoriter?

♥ Mia

5 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Å vad jag också gillar Bruka, om du öppnar gårdsbutik då kommer jag och hälsar på!

Kram Lotta

Fynda och Fixa sa...

Visst är de fina!

Mio har ju en serie som heter "Smögen", lite liknande som vissa av Brukas möbler, fast billigare.

Annars tycker jag att Englesson har så fina möbler. Speciellt deras stora maffiga skåp, som rymmer mycker porslin ;)

saandriiiee sa...

Hejsan sötnos!
Jag har en kul liten grej i min blogg, du kan få en länkning i min blogg om du bara kollar in och ger ett tips ! :) HÄR:
http://saandriiiee.blogg.se/2012/august/tipsa-och-fa-lankning.html#comment
KRAM!❤

Jennys Dockhus sa...

bänken på sista bilden tyckte jag om:)

Hanna sa...

fint.
kram
Hanna