tisdag 17 juli 2012

Vinnare!






Vinnaren i tävlingen om den ljusblå snygga grillen med tillhörande grillkit från Hellman's blev -


Marie med sitt tips;


"Mitt favoritrecept, är en lättrimmad laxsida, som grillas 3-4 min/sida. 
Små färskpotatisar, citron, dill, lite flingsalt och peppar, i små foliepaket.


Och så kronan på verket: Rödlökstzatziki, min egen variant, blanda lika delar gräddfil och majonäs föreslagsvis Hellman´s med rikligt av tunt skivad rödlök, örtsalt, svartpeppar (använder inga mått alls) utan blandar efter behag!

Så en god blandad sallad, gärna friseé, rosé, osv lite bittra sorter ngr tomater. Och en god dressing, vad man väljer där är en smaksak.. Detta blir en god och fräsch måltid, utan en alltför stor och arbetsam insats varken i kök, eller vid grill."

Visst låter det smarrigt? Kolla gärna in alla tipsen här, nu såhär i grilltider!

Och själv ska jag nu testa några av Hellman's produkter som ni ser, finns massa smarriga varianter att smaka på! Majonnäsen var inte alls dum kan jag tipsa om!


Tusen tack till Hellman's som sponsrade denna tävling!


 Mia


Inga kommentarer: