söndag 1 juli 2012

Smartgirl.se och Smartguy.se


Bilder med tillstånd från Smartgirl.se



































































När man går här hemma så är det inte direkt de alla vackraste plaggen jag klär mig i. Tyvärr! Men det rimmar liksom inte när det viner köttfärssås och spagetti runt öronen eller blir total genomvåt när det ska badas. Filippa alltså! När vi så ska iväg nånstans jag och Filippa så är det ju trevligt att klä om sig och upp sig lite grann! Men å andra sidan skulle jag nog behöva uppdatera min hemmaoutfit för visst vill man vara lite småfin hemma också?

Hittade till ett par nya butiker med kläder på nätet för mig - som dessutom har rea just nu. Smartgirl.se och motsvarigheten för kläder herr Smartguy.se Mycket bra och snygga märken med många plagg som gärna hade fått klickas hem till mig, bland andra dessa från Noa Noa. En snygg kofta för hemmalivet och tunikan passar ju för både ock!

 Mia

2 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Visst är det roligt att känna sig fin hemma också!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej fina Mia,
Ha ha nä man är ju inte precis någon modeslav när man går hemma med barn :) men det är alltid roligt att piffa när man ska ut och iväg! Tack för tipset, jag har heller inte hört om den butiken förut.

Stor kram Jes ♥