fredag 6 juli 2012

Pastelligt

Bild med tillstånd från Ikea Livet Hemma. Foto: Nina Broberg





































Visst är det sött och vackert med pastell såhär års? Det måste ju inte vara rosa - ljusblått och ljust grönt tillsammans med vitt är ju jättefint. Jag måste erkänna att jag är lite tråkig med färger här hemma - vitt, brunt, blått och grått dominerar men det är det jag trivs med!

Men så kan man ju blanda upp med härliga färgklickar i blommor och lite annat smått och gott som ni ser på bilden från duktiga Ikea som stylar så snyggt. De små skålarna i blåvitt suktar jag efter, passar ju perfekt till mitt krus!

De söta blombilderna på väggen skulle jag mer än gärna ta hand om, blir nog säkert en vägg ledig i nästkommande bo för dem! Och apropå nästa bo, nu ska vi kika på ännu ett fint hus, wish us luck!

 Mia

3 kommentarer:

Lisa sa...

Hej ...Jisses så fint dom har fått till de på bilden. Njaaa det börjar nog vankas att man vill ha lite färg till de vita..Men dina färger är vackra och ger ro i själen. Det får ju inte bli för rörigt eller hur..Ha en fin helg rara..

Kram Lisa

Iris sa...

De där tavlorna på väggen kan jag tipsa om att man kan hitta gratis och skriva ut själv! Det har jag gjort nämligen :)

Följer du länken ser du hur tavlorna som jag skrivit ut blev på väggen, och länk vidare till bloggen med gratistavlorna (där var jäääättemånga gratis!) :)
http://inredningskaos.blogspot.se/2011/04/gratis-tryck.html

Kram /iris

♥ Fyra årstider sa...

Fin bild! Hoppas att ni hittar ett drömhus...eller du kommer göra det fint så duktig som du är.

Kram Lotta