måndag 23 juli 2012

Gammal trädgårdsstol




Absolut finaste trädgårdsstolen fick vi av svärmor och svärfar för en tid sedan, en gammal stol de tänkt göra sig av med. Helt underbar! Numera i vitt, snälla svärfar målade om den bruna stolen till vitt för oss och den passar perfekt till vårt trädgårdsmöblemang från Ikea i samma stil fast ett gäng decennier yngre. 


Våra rottingfåtöljer har gjort sitt efter att ha stått ute året om i 5 1/2 år nu så snart sitter nån rakt igenom sitsarna.. Det är väl ingen som har en liknande stol som den vita gamla..? Att sälja till mig?

 Mia

6 kommentarer:

Hanna sa...

så mysigt det ser ut.
Ha en fin kväll och eftermiddag!
Kram
Hanna

Johanna Stålros sa...

Om de inte vill sälja till dig så kan de alltid sälja till mig;) hihi så fina. Kram

Små Idéer sa...

Blev ju jätte fin! Alltid roligt med något gammalt som blir nytt! Får jag fråga vad för typ av mall du har som blogg eftersom du har flikar där uppe? Hur får du till dem?
Kram Jennifer

Små Idéer sa...

Blev ju jätte fin! Alltid roligt med något gammalt som blir nytt! Får jag fråga vad för typ av mall du har som blogg eftersom du har flikar där uppe? Hur får du till dem?
Kram Jennifer

Anonym sa...

Hej!
Såg liknande stolar i en antik/loppis affär i stan där jag bor (Varberg) Kan smita in och kolla pris om du är intresserad!
/Linda

Hem och Lycka sa...

Linda - å vad rart av dig men jag verkar inte få maken att hänga med ner till Varberg för enträdgårdsstol tyvärr.. :-(