måndag 16 juli 2012

Frozen cheesecake






Här hemma bakas det sällan längre tyvärr. Inte för att jag inte vill utan för att jag vill gå ned i vikt. Men det där med köra slanka stilen på makens semester går just nu käpprätt åt skogen så nya tag får tas om en vecka sisådär!


Igår fick vi besök och besök betyder efterrätt. Jag har länge sneglat på Leilas frozen cheesecake och denna gång fick det bli den! Riktigt god om jag får säga det själv, särskilt med färska egna jordgubbar till!


Receptet hittar du här.


 Mia

4 kommentarer:

Spets och Silver sa...

Åh så god den ser ut. Visst är det svårt att vara duktigt när det är semester, men hösten är lång, får man trösta sig med.

Ha en bra dag!

Kram Nette

Stinas butik sa...

Jag kan lova att den var good!!
Tack och kram

Gabriella sa...

Så gott det låter, den kanske man skulle testa=)

Rebeccas DIY sa...

Men himmel så god den såg ut! Leila är en pålitlig källa till smarrigheter och vad fin din version blev!