torsdag 28 juni 2012

Synnöve Morks Gotlandshem

Bild med tillstånd från tidningen Lantliv. Foto: Katarina Grip Höök. Nr. 7 2012.




































Nu har maken semester, tjohoo! Å vad jag längtat efter sovmornar varannan dag..

Kan inte låta bli att visa ytterligare en bild från formgivaren Synnöve Morks hem på vackra Gotland. Åå så jag längtar efter enkelheten, möjligheten att kunna möblera luftigt men ändå ha allt man behöver. Så snyggt med det svarta brädgolvet, den fina gamla sängen och det rasande snygga skrivbordet (vill ha!).

 Mia

5 kommentarer:

Anna sa...

Verkligen fint och härligt! Riktig sommarkänsla!

Pia sa...

Riktig riktig fint:) hej vännen, och tack for din söta kommentar hos mig:) jag kommer självklart at fortsätta följa din blog som jag har gjort i alla år:D
Din stil har alltid lagt mig varm om hjärtat:)

Kram Pia

Livet är Underbart sa...

Japp det skrivbordet skulle jag också kunna tänka mig! kram Jenny

Piffa och Puffa sa...

Sååå fint och enkelt. Ska precis börja med vårt lilla gästrum, ja då det blir regn, och fick mer inspiration genom din blogg.
Kram

Hem och Lycka sa...

Tack söta Pia, hoppas vi ses! kram Mia