måndag 4 juni 2012

Arbetsplats

Bild med tillstånd från Alvhem




































Är lite sotis på denna snygga arbetsplats. Så luftigt och lagom mycket framme. Jättefint!

Jag hade nog dock kanske valt vita ben också och en stol med rygg (säger jag med ryggont) även om Tolixpallen väcker habegär.

Men var är all förvaring? Eller är det bara jag som har uppsjöar med papper jag måste få plats med nånstans? Pärmar? Lådor för allt småkrafs? I nästa arbetsrum ska jag banne mig skaffa skåp att förvara allt i, dold förvaring gillar jag!

♥ Mia


2 kommentarer:

Sandra V sa...

Måste nog vara någon som inte arbetar så hårt som sitter vid den där arbetsplatsen. ;) Snygg att se på var den iallafall!

Aquilejans sa...

Snyggt, men jag håller med om att lite förvaring nog skulle behövas:)
Kram