tisdag 29 maj 2012

iPaden i bänksskivan

Bild med tillstånd från Ballingslöv





































I dessa tider använder man ju datorn till det mesta, numera går det ju att läsa inredningstidningarna även på dataskärmen (även om jag själv föredrar pappersvarianten).

Kökstillverkaren Ballingslöv har kommit med en fiffig idé - plats för iPaden i bänkskivan - passa på att läsa medan du väntar på att maten ska bli färdig!

Jag tror inte om det är nåt för vårt framtida kök men måste ju puffa för en smart idé för den som använder sin padda regelbundet! Nåt för affärskvinnan/affärsmannen ständigt på språng kanske?

♥ Mia


1 kommentar:

Bruno och Mig sa...

Hejsan!

Nu har jag missat många fina inlägg igen. Mailegdjuren är underbara.

Ipad i bänkskivan. Fiffigt, men jag som är så "sullig" skulle garanterat välta en kopp kaffe eller spilla sås på den. Kul idé dock.

Ha en bra dag
Kramar L