tisdag 17 april 2012

Stor och liten




Tack söta ni för grattishälsningar!

Lillan har blivit större och knatar för fullt här hemma, både inne och ute. Måste säga att det känns lite småmärkligt att gå med henne ute fortfarande, det har liksom gått lite för fort för att man ska hinna med!

Och i helgen vallades hon av morfar, eller så kanske det var morfar som vallades av henne..?

Tillägg till Sara (och andra som kanske också undrar) -
Sara: roligt att höra att du gillar min blogg!

Just nu figurerar lite reklam på min blogg som är inte godkända av mig utan "släppts igenom" ändå, däribland reklamen för dagen-efter-piller. Just denna reklam samt att släppa på reklamannonser jag inte godkänt är inte ok för mig så jag har kontaktat företaget som står för reklamen på min blogg så dagen-efter-piller-annonsen är förhoppningsvis snart borta!


Mia

5 kommentarer:

Kia sa...

Stor tjej! : )
Grattis i efterskott också!

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Hanna sa...

Ha en bra dag!
Kram
Hanna

Lifestyle By Lena sa...

Vilken lite sötnos, njut av varenda minut, tiden går alldeles för fort.

Fin blogg du har, kikar snart in igen :)
Kram Lena

Photo by Maria sa...

Ja tiden går så otroligt fort, man hinner knappt med..

Nog Filippa som vallar morfar skulle ju jag gissa på ;)

Kram Mia

Anonym sa...

Grattis!
Vilken söt dotter!!!