måndag 23 april 2012

Philips AquaTrio





































Jag har fått möjligheten att testa och köpa mycket billigt (fyndpris!) en ny dammsugare på marknaden från Philips, eller rättare sagt, den har inte kommit ut ännu. Och det har visat sig vara ett mycket klokt beslut, inte dumt alls, den är grymt bra att ha som komplement till den vanliga dammsugaren som ändå måste sparas eftersom den nya inte kommer åt ordentligt under möbler och i kanter.

Men det allra fiffigaste - den dammsuger och våttorkar på samma gång med mycket gott resultat! Gissa om jag är nöjd! Bra alternativ alltså till den vanliga dammsugaren som vi använder då och då för att komma åt överallt. Skönt dessutom om man är trött och känner att man vill dra över golvet lite snabbt. Ni som har småttingar därhemma, heltidsjobb, man ska fixa mat och det ena med det andra - ja, ni känner väl igen er kanske?

Köpet och testet har jag fått genom Buzzador och om du också vill bli medlem kan du få en inbjudan av mig, maila mig eller skriv din mailadress i kommentarerna så fixar jag det!

Mia

5 kommentarer:

Barn och Pyssel sa...

Hej!

Var också sugen och testa den, men just då fans inte de få slantar som behövdes. pga bilen som också är ett nödvändigt ont när man har 2 mil till affären...
Kram

StickerPress sa...

Hello,

Blog seems to be very interesting. Thanks For sharing such a nice blog. It’s great pleasure to get the chance to comment on such an informative blog.

Norway based Stickers Press Company offering Stickers til din begivenhet.We are one of most leading company in Norway proives services like Vannflasker med egen etikett, Ulike Vinetiketter, Funny Vinetiketter,Julen Vinetiketter, Classic Vinetiketter, Baby og Barnedåp.

StickerPress Offers full services on Bursdag Vinetiketter, Mor og farsdag Vinetiketter, Astro Vinetiketter, brus etikett, Chocolate Vesker etc.


StickerPress
http://www.stickerspress.com

Phone: +47 7391 2420
E-mail: post@stickerspress.no

Konfektposer med din egen etikett, Stickers til din begivenhet, Design din egen vinetikett, Design din egen vannflaske, Design din egen stickers

Livet är Underbart sa...

Vart också erbjuden att testa, men jag tyckte den var så ful *skratt* Men va roligt att du vart nöjd :) kram kram

Anne sa...

Visst är den bra. Jag fick oxå erbjudandet nappade på det. Tycker det var en bra investering faktiskt. Jag har inga småbarn men två hundar och två katter och de drar in en del...

Anne

Smått och gott hos Lina sa...

bra städredskap är viktigt!

Kram Lina