torsdag 19 april 2012

Anna Örnberg - Naturlig inredning





Jag har en del böcker liggandes här hemma som ska läsas, kruxet är bara att få till tiden också. Men jag har faktiskt börjat ta med mig tidningar och böcker att läsa i bilen, när jag inte kör själv förstås.

Anna Örnberg känner ni kanske till? Författare till "Inred lantligt på ditt eget sätt" och "Inred och dekorera ljust och lantligt".

Nu har den nya boken kommit - "Naturlig inredning". Hur man med enkla medel inreder med naturlig och varm stil. Skinn, trä, tjockstickat, ull, linne, grenar - mycket gör det själv och sånt gillar vi, eller hur? Växter, småkryp, ugglor - ja, naturligt helt enkelt! Me like a lot!

Mia

3 kommentarer:

Pia sa...

Hej vännen:) ja, her går det bare bra:) menn lille C sover inte igennem endnu..våkner fremdeles 2 gange om natten, hehe:) du, jag har en fråga - du som har så god smak! Jeg er brendt varm på Leilas tårtfat, men klarer liksom inte heeelt at bestemme mig for, om den vite eller gröna er snyggast! Vilkan skulle du gått for? Eller ingen av dom? Vore väldigt tacksam for svar:D kramis Pia

Hus Nr.5 sa...

Den verkar supermysig! Har de andra böckerna sen innan. Dom är bra. :)

Kram Verra

mitt liv som jag sa...

Ser ut att vara en härlig bok! Kram Jennifer