söndag 25 mars 2012

Min stil





Inspirationsfabriken bad oss medlemmar beskriva våra stilar. Grävde lite grann i mitt bildgalleri och jag brukar säga såhär om min/vår inredningsstil här hemma - lantlig med en touch av New England. Lite rufft, mycket vitt, en hel del brunt, gammalt, nytt, billigt och dyrt. I en salig blandning. Tror nog att det stämmer rätt bra fortfarande, jag älskar den lantliga stilen men gillar också New England/skärgård. Och vi bor ju på västkusten så det faller sig väl rätt naturligt! Tyvärr blir det inte fullt ut eftersom vi bor i hyresrätt och inte kan göra precis som vi vill. Inte än..

Hur inreder ni därhemma? Och vilken är er stil?

♥ Mia

5 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

Vilken fin tavelvägg, snyggt med bokstäverna.
Kram Linda

Mina drömmars hus sa...

Underbart collage. En bild säger ju mer än tusen ord.:) Beskrivet nog din stil fint.
Ha en skön söndag
AC

ella sa...

Vad fint o mysigt!! =)

elllaz.blogg.se

ANETTESHUS sa...

Vakkert - som alltid!

Fortsatt fin søndag!

STOR KLEM

mitt liv som jag sa...

Så fina bilder! Har svårt att säga att jag har någon särskild stil, gillar så mycket och det känns som att jag har det lite spretigt, men det är i princip vitt, svart och beiget, men jag gillar färg och vill föra in mer färg på inredningsprylar :).
Kram Jennifer