tisdag 13 mars 2012

Gwyneth Paltrow for Lindex


Bild med tillstånd från Lindex.

21 mars startar Lindex stora vårkampanj Holly and Whyte och modell för denna är ingen mindre än Gwyneth Paltrow. En av mina absolut favvisskådisar!

"Kampanjen är inspirerad av den sportiga och avslappnade livsstil som har sitt ursprung på den amerikanska östkustens pärlor som Long Island och The Hamptons, samtidigt som den innehåller skandinaviska influenser. Kombinationen skapar en fräsch känsla.

- Jag gillar verkligen kläderna! Jag vill inte representera ett märke som jag själv inte skulle bära. Jag älskar tröjan och shortsen som jag plåtades i, liksom chinos och kavaj – det är kläder som jag bär varje dag. Och jag älskar ränder, jag bär randigt nästan jämt, säger Gwyneth Paltrow om kollektionen."

Ska absolut ta en kik när kampanjen startar, är lite sugen på väskan på bilden som den väskoholic jag är.. En sån där väska som är så himla smidig när man är i farten och kan slänga ner ditten och datten i. Är du också nyfiken hittar du hela kollektionen här.

♥ Mia

2 kommentarer:

Coolaannna sa...

Så himla läckert!!!

frida sa...

den gröna färgen var riktigt snygg