lördag 18 februari 2012

Uggen



"För en väldigt trött ensamstående mamma som börjar sin resa till jobbet kl 6 på morgonen och kommer hem kl 6 på kvällen varje vardag så vore detta en dröm!! Min kaffebryggare har börjatgå på sista visan nu så nu är det dax för en ny anser jag och vad kan vara bättre än det här??? Åååå snälla rädda min vardag mot trötthet!!!"

Grattis Marielle, jag riktigt känner din trötthet. Måtte kaffebryggaren hjälpa dig lite grann i alla fall! Tack till whiteaway.se som sponsrade vinsten och tack till alla som deltog med bra motiveringar allihop!

Såhär års fryser jag lätt framför teven om kvällarna och då är det skönt att ha nåt att dra om sig. Roligt är det förstås om det är lite fint också! Sjalen från Noa Noa har många år på nacken nu men funkar än!


Mia

3 kommentarer:

{ My lovely Days } sa...

Så vacker ♥

Livet är Underbart sa...

Helt rätt vinnare <3 Ha en skön lördag! kram kram

ANETTESHUS sa...

Vakkert sjal!!!

Fortsatt fin helg til deg, vennen!

KLEM KLEM
ANETTE