lördag 25 februari 2012

Sommaroutfits



Bilder med tillstånd från La Redoute.

Herregud, tiden går så himla fort emellanåt och det slog mig att vi behöver fixa lite svala, sköna sommaroutfits till Filippa. Jag ligger hela tiden steget före och har nästkommande storlek liggandes i garderoben men att det blir sommar också har jag faktiskt glömt..

Tipsar om La Redoutes bodys, så vanvettigt söta och till bra priser!

Grattis till vinnarna i Niveatävlingen som blev;

Pauline, Anders, Sandra, Fanny och Leif

Ni har fått mail! Och tack till Nivea som sponsrade vinsten samt alla tävlande!

♥ Mia

4 kommentarer:

The House sa...

Men så sött :-) Det blir så mysigt med lite vårshopping till flickorna. Vilken fin header du har gjort. Jag är helt rutten när det kommer till det. Har absolut ingen aning om hur man gör :/
Ha en fin Lördag
Kramar Frida

Mitt hem är min borg sa...

Hej Mia,

Vi härligt att se lite sommarkläder.. Längtar dit, men snart så..! =)

Ha en skön lördag!
Kramar!!

Anders sa...

De va riktigt fina bodys :-) Billiga också. Jag kan nog inte låta bli. Lowa kommer bli extra söt i dom.
Stort tack för vinst. Jag mailar!

caroline sa...

Åh vilka fina bodys, vill ha till min lilla tjej :)