fredag 17 februari 2012

Sommar



Jag måste först säga TACK till alla er som lämnar så otroligt fina kommentarer i tävlingen om ett presentkort i EC, jag blir så otroligt glad och varm ända in i hjärteroten!

Jag älskar ju vintern som ni vet och störtgillar att det snöat mer och lagt sig som ett vackert vitt täcke över vår lilla by. Men jag kommer dock inte sakna att bylta på och bylta av vår lilla ettåring. Inte när hon och jag ska handla och det ska byltas av i affären för att inte bli varm och sedan byltas på när vi ska ut igen. Till lite tandagnisslan förstås, det är ju så kul att titta på folk.. Det är då jag längtar en liiiiten aning, bara liiite grann till lite varmare väder i alla fall..

Vem som vann kaffebryggaren avslöjas i helgen, ska gå igenom alla era motiveringar först!

♥ Mia

3 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Åh, jag kommer ihåg hur det var... Dock var det ett tag sedan för min del... Våren och sommaren är mycket lättare med kläder. Nu träter jag med min tonåring istället som gärna går ut i smällkalla vintern med vad jag tycker är sommarkläder. Typ tygskor, linne (under jackan iochför sig men ändå...)osv. Varje tid har sin charm som det heter ;-)

Ha det gott!

Stenmur & Gärdsgård sa...

Fanastisk fin bild... Längtar såå efter våren!

Jag följer din blogg men liksom du har svårt att hinna runt till alla så som man önskar...
Lika trevligt som alltid,

Kram Malin

Johanna Stålros sa...

Önskar dig en jättefin helg vännen. Kram