onsdag 29 februari 2012

POMPdeLUX ny säsong


Bild med tillstånd från POMPdeLUX.

Idag kl. 10 öppnar POMPdeLUX, min favvis när det gäller kläder till de små, sin webbutik för vår- och sommarkollektionen. Jag ska spana efter några plagg till Filippa, brukar handla på deras rea men är det nåt som är vanvettigt sött (som typ allt..) så kanske det blir ett klick dessförinnan..

Grattis Jenny till presentkortet i butiken på 500 kr! Och tack till alla som tävlade och skrev så rara saker om min blogg, det värmer ska ni veta!

♥ Mia

2 kommentarer:

Jenny sa...

Grattis till Jenny och tack för tävlingen Mia!

Åh, måste in o kika på Pompdelux,kanske hittar nått fint till min systerdotter Vera som fyller 4 år nästa vecka:)

Ha det bra!

Kraam Jenny

Livet är Underbart sa...

Åhh, tack Mia för den fina vinsten <3 Jag fyller ju år på lördag så det blir passande ;) Kram