tisdag 21 februari 2012

Pink



Foto med tillstånd av Ikea.
Foto: Nina Broberg/IKEA Livet Hemma

Nä, jag är inte sponsrad av Ikea, inte det minsta men kan inte låta bli att visa deras vanvettigt snygga inspirationsbilder som kommer då och då i min inbox.

Vi inreder inte med rosa här hemma, tror inte det skulle falla Martin i smaken men jag ser ju definitivt hur vanvettigt fint det skulle kunna bli! Och en egen liten liten walk-in-closet kanske jag skulle kunna få till en dag och då skulle det nog banne mig kunna bli lite rosa där..

♥ Mia

4 kommentarer:

Lisa sa...

Mmmmmmmm, de ser helt ljuvligt ut. Men får nog säaga desamma. Vet inte riktigt om det skulle uppskattas men snyggt är de. Ha en fin dag gumman...

Kram Lisa

Home Bohemia sa...

Bara älskar gamla pärlemorknappar:))
/Maria

Photo by Maria sa...

Rosa har aldrig varit min färg... Innan.. Jag har ändrat mig i det och gillar rosa (fast gärna inte på mina kläder) men har inte så mycket av den färgen här hemma.. Får nog bli ändring på det.. Så snyggt!!

Kram Mia

Vecka - Vecka sa...

Snyggt! Jag är faktiskt ganska imponerad att vi har lite rosa i sovrummet. I tapeten dessutom. Och min man tyckte riktigt bra om den!
Kram, Lotta