tisdag 14 februari 2012

Nivea - tävling!


Tävlingsbild med tillstånd från Nivea

Vad passar väl bättre att avsluta alla hjärtans dag med ytterligare en tävling?

Nivea vill ge er, mina fina läsare chansen att vinna ett kit bestående av en limited edition burk hudkräm Nivea samt ett (förstås) pussvänligt cerat Nivea. Vi lottar ut 5 st!

Vill du vara med och testa lyckan? Svara på frågan vad är Niveas slogan som är samlingsnamnet för allt arbete de utgör för att hjälpa barn i världen? Svaret hittar du här.
(Jag har bytt ut tävlingsfrågan mot en ny eftersom svaret på den första tydligen inte gick att länka till men ni som hann svara korrekt är förstås med i tävlingen!)

Tävlingen pågår till och med tisdag, 21 februari. Lycka till!

♥ Mia

49 kommentarer:

Sara sa...

Jag vill gärna tävla. Jag hittar inte sidan du länkade till, men jag gissar hela crazy att den var blå och vit =)

Bovete sa...

Jag gissar på att den var gul! :)

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag tror att burken var gul/beige med mönster på.

Kram Teres

Helen sa...

Svaret är: vi bryr oss!

Hanna sa...

Ha en fortsatt bra alla hjärtansdag!
Kram
Hanna

mitt liv som jag sa...

Hoppas du haft en bra alla hjärtans dag! Vilken otroligt fin mjölkkanna och mugg i förra inlägget. Kram Jennifer

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag är inte med (har redan vunnit en sådan här tävling), men jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/february/nivea-212.html

♥Linda♥ sa...

"Vi bryr oss"- är svaret å frågan.

*Håller tummarna för tur*

Hälsningar Linda

Sara sa...

Slogan är "Vi bryr oss".

Mvh Sara

Anonym sa...

Hej
Jag är med och tror svaret är "vi bryr oss"
Hoppas på tur och vinst Nivea är sååå bra
emmar23@hotmail.com

Katja sa...

Hoppas på vinst, behövs bra produkter nu i vintertid:-)
Svarar på frågan: "Vi bryr oss"


Mvh Katja

katja.arre@hotmail.com

Farmor Agge sa...

Vill gärna vara med och tävla.:)
Slogan är " Vi bryr oss".

Anonym sa...

"vi bryr oss" är nivea svaret ;D
michaela_a@live.se

Lantligt i smultronbacken sa...

OK, gör ett försök till. Vi Bryr Oss är deras slogan

Kram Teres

Anonym sa...

Jag är med:) Svaret är "Vi bryr oss"
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anders sa...

Jag e med i tävlingn :-)Svaret på sidan är; Vi bryr oss!
Skulle vilja vinna Nivea till min flickvän. Hon e värd bra hudvård och få vårda sina pussvänliga läppar med ett pussvänligt cerat.
Jag använder också Niveas creme, men har inget hjärta på min burk ;)
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Anna K sa...

Vi bryr oss är svaret.
Hälsningar Anna

kontaktmejl: playnsee (aT) hotmail (punkt) com

Josefine Holmberg sa...

Jag är med (:
Svaret är "Vi bryr oss."
jossan.holmberg@hotmail.com

Lindah sa...

klart jag är med. svaret är "vi bryr oss"

mail: litenmentuff@live.com

Anna-Lisa sa...

Jag är gärna med och tävlar! Sloganen är "Vi bryr oss".

martensson.annalisa@gmail.com

Fanny Karlsson sa...

"Vi bryr oss"

Älskar verkligen Nivea och hoppas på vinst :D

Fanny.karlsson@fridaskolan.se

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, svaret är "Vi bryr oss"
liselotte.202andersson@telia.com

Madde sa...

Jag är med och tävlar!
Slogan är " vi bryr oss"

randigapa_@hotmail.com

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar.
svaret på frågan är: "vi bryr oss"
deborapersson@gmail.com

Hannele - mamma till två prinsar sa...

Jag är med och svaret är vi bryr oss :)

mail: Hannele_R@live.se

Christine Lundgren sa...

Hej jag är med å tävlar och svaret är vi bryr oss.

pauline_agren@hotmail.com sa...

Jag är jättegärna med och tävlar!
Svaret är: "Vi bryr oss", kort och gott, ärligt och fint!
Kramar.

bitte sa...

Sloganen är "Vi bryr oss" och visst ska man göra det mot alla.

info@bittes.nu

Sandra sa...

Svaret är "Vi bryr oss"!

sandrinen_@hotmail.com

Anonym sa...

"Vi bryr oss" är det rätta svaret.
Hoppas på lite tur :)

Kram Cassandra
canicos@hotmail.se

emma sa...

är gärna med och tävlar! :)
"vi bryr oss" är svaret.
min mail: emsch94@hotmail.com

Sanna sa...

Svaret på frågan är "Vi bryr oss"
KRAM:)

sannafernqvist@hotmail.com

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med och tävlar!


Svar: Vi bryr oss.

*håller tummarna*

KRAM

Anonym sa...

Slogan är "Vi bryr oss".
mvh Ulla
hagglundu@yahoo.se

Anonym sa...

Är gärna med! Vi bryr oss är svaret. Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Spacegirl sa...

Svar: Vi bryr oss


Spacegirl_@spray.se

Annelie & Leila sa...

det är "vi bryr oss"

Monika O-sson sa...

Vi bryr oss! Jag är med i Nivea tävlingen.
Varm vinterhälsning från Norr
E-Mail: empty_heart@live.se

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar, då jag mer än gärna önskar att vinna ett sånt förtjusande nivea-kit i denna kalla vintertid!

Svaret är: "Vi bryr oss"

Kramar från skidåkaren Madelene

Carola L sa...

Svar: Vi bryr oss


carola(at)officefixarna.com

Cissi sa...

Ooooh...Nivea... Min mamma jobbade i 20 år på Beiersdorf som tillverkar NIVEA och det är fortfarande min favorit!

Deras slogan är: VI BRYR OSS.

Anonym sa...

Vi bryr oss" är svaret å frågan.
tävlar gärna
mvh
ulla britta
hagglundu@yahoo.se

Charlotte "Clotte" sa...

Jag tävlar! Svar: Vi bryr oss. Det är något som alla borde göra :)
Mvh
Charlotte clotte@live.se

Jennysen sa...

"Vi bryr oss" är deras lilla slogan! Och jag är gärna med! :)

jennysen81@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med :)
Vi bryr oss är svaret!

anneng41AThotmail.com

mvh Anita

Jasmine sa...

Vi bryr oss :)
Jag vill tävla om Nivea kit.
kladdkaka1984@hotmail.com

Anonym sa...

"Vi bryr oss" är det rätte svaret :-))

MVH Paul
anxiety_@hotmail.se

Leif Nilsson generalleif@hotmail.com sa...

VI BRYR OSS. Jag bryr mig om min fru som besöker din blogg men inte har skrivit in sig på tävlingen.
Hon skulle få en fin överraskning om jag vinner.
Hälsning Leif

ETT FRIDFULLT HEM sa...

"Vi bryr oss" är Niveas slogan:-)
Och jag vill såklart prova lyckan i denna tävling!

Kram
Annelie
http://ettfridfullthem.blogspot.com/