fredag 3 februari 2012

Kalas!




Imorgon vankas det kalas, inte här hemma tyvärr eftersom vi bor relativt trångt utan vi får hyra lokal. Och det sista finslipas inför detta - smörgåstårtorna gör min mamma, svärmor bakar en kaka, jag har bakat/bakar vaniljsiffror (ettor förstås), rosa cupcakes, mini chocholate cookies med apelsinsmak och så tårta förstås. Var lite sugen på att testa cake balls men det får bli nästa år, de ska ändå trots allt fraktas dit också..

Synd bara att rätt många inte kan komma, ettårsdagen är ju bara en gång i livet (och min 35-årsdag som vi firar lite tidigare..)!

♥ Mia

6 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Grattis till er! Fina bilder, älskar den där tårtan, så mysig. Ha en bra dag och ett riktigt skojigt kalas imorgon! Kram Jennifer

Linda E. sa...

Grattis till er båda :)

Emmas hvite borg sa...

Så trist at ikke alle kunne komme da :/
Dere får nok en fin feiring likevel :) Gratulerer med 1 + 35 års dager til de fineste jentene!
Klem Anette

Photo by Maria sa...

GRATTIS!!! Både till dig och söta Filippa..
Härliga leksaksfikor det finns =)

Kram Mia

Pia sa...

Stooort grattis til dig och Fillippa:)! Her i huset fejres det också 1 års dag och 35 års dag i år:)

Kram Pia

Annelie sa...

Kikar förbi en sväng, och måste bara fråga vart du köpt den härliga tårtan, som ser ut att vara i trä? Hur fin som helst ju :-)