onsdag 8 februari 2012

Glas




Ni missar väl inte Inspirationsfabriken? Temat denna gång är glas i inredningen och jag vet inte om jag använder så mycket glas egentligen. Ljuslyktor förvisso men de är inte alltid i glas.

Men ett tips om man vill ha blommor i nåt som inte tål vatten eller i nåt som är lite rädd om, stoppa blommorna i en glasburk eller som jag gjort, en syltburk. Man ser den knappt men den fyller en funktion och så slipper man fundera på om den läcker!

Rosorna prydde kalasbordet i lördags och jag är glad att jag lyckades få både dit dem och hem dem i många minusgrader!

Mia

4 kommentarer:

Stinas butik sa...

Underbart Mia!1
Kram

Malena sa...

Jättefina lyktor!
Mvh Malena

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint.Kram Rita ♥

mitt liv som jag sa...

Smart, det har inte jag tänkt på! Jättefina lyktor. Tack för tipset:). Kram Jennifer