fredag 10 februari 2012

Arbetsrum


Pressbild med tillstånd från Ikea.

Jag längtar emellanåt efter ett eget arbetsrum att bre ut mig i, få upp en moodboard på väggen, en skön stol, ett stooort skrivbord där bara jag får husera. Och inreda helt själv förstås! Vårt nuvarande delar vi jag och maken och är mycket litet samt ägnat mest som packrum åt butiken vilket gör att det är mer än rörigt emellanåt..

Det här tycker jag var såå snyggt! Jag skulle inte inreda så själv eftersom jag nog helst vill ha det vitt vitt men man kan ju tycka det är fint ändå, eller hur! Sobert, enkelt, snyggt och vilsamma färger. Och så gillar jag färgklicken i form av gubben på väggen! Den skulle gärna få flytta in hos oss!

♥ Mia

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Ja ett arbetsrum vill jag med ha och det skall det bli, fast inte förrän mer än ett barn flyttar hemifrån så något år till..
Jag hade kunnat tänka mig det arbetsrum du visar här =)

Kram Mia

Vecka - Vecka sa...

Håller också på att planera mitt kommande arbets/syrum och där kommer det faktiskt att vara turkost och rött i färgerna. Vill ha lite färg för inspirationens skull.