söndag 22 januari 2012

Skärmvägg



Det där med att bo på bottenvåningen är ju skönt på många olika sätt men på andra sätt är det nackdelar, som med allt annat förstås. Och en av nackdelarna är att folk gillar att glutta in, det räcker att öppna ytterdörren så är det tydligen fritt fram för förbipasserande. Sånt jag har lite ont av.. Men en skärmvägg kan göra susen, nu kan inte förbipasserande se in i lägenheten utan vi får lite privatliv. Plus att Ellis Corners lådor på väg in eller ut som står just här står lite bättre, två flugor i en smäll!

♥ Mia

7 kommentarer:

mammaxtre sa...

Så smart.

Det är väldigt svårt att inte kika. Det är ju så roligt att se hur andra har det :-)

Ha en fin dag

Anneli sa...

Bra idé och snygg dessutom!

Kan hålla med ovanstående kommentar, det är inte lätt när man är nyfiken.............

Kram Anneli.

Marita sa...

Snyggt och smart! Men nog är det lite roligt att kika in lite hos andra....se hur de har inrett....Jag får nog erkänna att jag är en av dessa nyfikna...men jag tittar inte för att se vad andra gör, utan för att se hur man har inrett! Man kan ju få lite inspiraton!
Kram, Marita

Hanna sa...

Smart.
Kram
Hanna

Photo by Maria sa...

Hos oss kan man inte glutta in och det känns skönt.. Bra med vikvägg =)

Kram Mia

Solsjö - Under en vind sa...

Snyggt och praktiskt!

Ha en härlig söndag!

Kram!

Cattis sa...

Väldigt snygg och smart ide!

I min för förra lägenhet bodde vi på bottenplan o jag kommer ihåg att jag tyckte det var så jobbigt när folk tittade in.... Men det har jag nog glömt för jag går själv nu o kikar in hos folk...hmmm ;)

Kjamis Cattis