lördag 28 januari 2012

Sagor




Finns det nåt mysigare än att sitta med en liten bebis (ja, bebis kan jag väl inte kalla henne så länge till..) i knäet, snusa henne i håret och känna vad vanvettigt gott hon doftar - och titta i böcker? Jag har fått några av de som mina föräldrar läste för mig när jag var liten och någon av dessa är ännu äldre, sånt gillar jag! Tyvärr funkar inte det för små ivriga barnahänder som gärna slänger allt i golvet så de får vila på hyllan tills hon blir större. Men desto finare att titta i och jag förvånas över att jag minns varenda en!

♥ Mia

3 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fin helg.
Kram
Hanna

Hus Nr.5 sa...

Ja det är jättemysigt! :)
Man får passa på att njuta den här tiden. Jag kom på häromdagen att min lilla tös börjar skolan nästa år! Hjälp! :/ Vart har tiden tagit vägen liksom!

Jättefin header du har! :)

Kram Verra

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Ljuvliga! Jag har också kvar en del gamlingar. Även efter min mamma.

Men som du säger. Det gäller att hålla små barnfingrar undan;)

Kram Susanne